19. januar 2011

Dagens #5

Cardigan Saint Tropez - Top Second Female - Jeans Global Funk

Det har været en travl dag i dag - så jeg glæder mig ubeskriveligt til at se dyner om lidt.
Jeg startede dagen i praktik på Østerbro herefter cyklede jeg til vejlednings-møde på Nørrebro - men halvvejs var jeg så uheldig at mine kæde hoppede af. Så jeg måtte hurtigt stille cyklen fra mig og nuppe en taxi resten af vejen, der var nemlig ikke tid til at vente på en bus. Efter vejledning skulle jeg så skynde mig til Østerbro igen, til butikken hvor jeg arbejder.

Herefter hjem og lave mad, for mine forældre kom til aftensmad, min far skulle nemlig ordne min cykel - så den igen kan blive klar til at cykle København rundt :)

Nu vil jeg smutte ind og putte med min søde kæreste.
Sov godt allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar